Wednesday, September 10, 2008

Korang rasa berbaloi ke hidup nie?

Hari nie aku bangun, aku duk termenung jap..

Jap...Kejap...

Jap...

Aku ingatkan sekejap jer, tapi rupa-rupanya lama jgk aku termenung. Selepas aku kira pakai kalkulator saintifik yang aku beli time study dulu, aku dapati aku dah termenung kira-kira 3 minit 26 saat. Lama kan? Lama laa tue, da boleh masak meggi kot.

Ok, back to the root of the stoly...

Korang mesti nk tau ape yang aku menungkan, btol x? Kalau korang xnk tau pon aku nk cakap jgk sebab nie blog aku.

Aku bukan nk cakap pasal pompuan, sebab pompuan salunya nombor lapan belas atau dua puluh dua dalam hidup aku. Ok2, aku tipu lagi.

Aku nk cakap pasal mende lain laa. Korang nk tau ke? Klik kt bawah tue.

http://www.rumble-mumble.blogspot.com

~chiow~

0 comments: