Wednesday, July 1, 2009

STADIAN Reunion~

Salam, lama tak update blog. Malas pun ya, tak ada mood pun ya jugak. Huhu...

Dalam kalut-kalut duk fikir masalah (
especially job and financial), sempat juga aku pergi makan angin di Tanah Tinggi Genting. Actually nie reunion ex-student Sekolah Tengku Ampuan Durah, Seremban, sekolah gf aku. Aku menyibuk jer, tak ramai yang join, so aku decided to follow, hehe (thanks for the treat BB). Lama dah tak pergi Genting nie, last sampai pun tak silap aku dua tahun lepas kot. But this time around bit different coz i'm staying there, at First World Hotel (biasa jer hotel nie, huhu).

(from left: Pacak, Aman, Afiq)

Aku tak banyak main la kat atas nun, sebab dah banyak game aku pernah main, so mostly aku jalan-jalan jer la. Main pun Flying Dragon, boating, dan masuk SnowWorld jer. Berbeza sikit dari sebelum nie, kami makan malam kat taman, sebab Eliz ada bawa nasi dan rendang ayam yang dia masak. Best makan ramai-ramai walaupun tengah sejuk. Thanks Eliz for the foods.

(Eliz and Hafiz)

Best jugak la dapat
release tension jalan-jalan nie. Hopefully we will meet again soon.

(Me and my baby)


(from left: Afiq, Siza, Iqa ft. her daughter Luna, Intan, Eliz ft. Intan's son Kasih Ramadhan, Hafiz, Pacak, and Aman)


Itu jer la kot.

Stay tune. Jangan curang, yiaw! (versi Adlin Aman Ramli).

=P

4 comments:

BIDADARI KECIL said...

nice dear..ske sgt..=)

Eppy El-Nino™ said...

hehe..
=)

.. Bermulanye Kisah.. said...

eppy..moga berbahagie bersama dear tersayang..heeee..jengjengjeng...heeee

Eppy El-Nino™ said...

tq2..