Tuesday, April 21, 2009

Perkara Pelik!

Malam tadi aku tido lambat. Standard aku laa selagi x pukul empat lima pagi aku masih menghadap PC nie. Malam tadi pun sama, seperti malam-malam sebelumnya.

Aku rasa x mengantuk, so aku terus bermain Facebook sambil update blog nie. Malam tadi hujan turun melanda perkarangan rumah aku (rasanya kawasan sekitar pun kena kot). Keadaan amat sejuk ketika aku. Aku keseorangan melayan PC buruk aku nie.

Malam tadi aku dapat rasa something, rasa macam pelik semacam jerk. Time tue dalam pukul tiga setengah pagi kalau x silap aku. Seingat aku, lepas aku tukar aku punya blog title description, keadaan da jadi seram sejuk. Aku x pasti sejuk sebab hujan atau mende lain. Yang pasti memang lain macam laa.

Aku tukar blog title description aku, aku letak petikan dari ayat Al-Quran. Aku x tau sejauh mana kebetulan nie. Tapi tue lah yang aku rasa. Seram sejuk, macam ada orang sedang tengok aku. Bulu roma aku memang berdiri, x turun-turun.

So, aku ambil langkah selamat. Aku off PC, aku masuk bilik tido.

Off....

Tido...

Dalam keseraman malam...

2 comments:

cik amy said...

haha.. emo je tu kot... bese lah prasaan kdg2 pandai bermain dgn kita...

Eppy El-Nino™ said...

hurmm..ntah laa xtau nk ckp..mmg seram la tp..huhu..