Saturday, April 18, 2009

Reds is my only color!

Aku pun xtau nk cakap macam mana. Perasaan aku bercampur-baur. Bangga, sedih, marah, kecewa, terkilan. Semua perasaan itu ada dalam hati aku. Sebabnya?!

Team kesayangan aku, Liverpool Football Club, dah kalah ngan Chelsea (credit to them too) di suku akhir Liga Juara-Juara Eropah ( Champions League la senang cakap).

Tewas 1-3 pada perlawanan pertama di Anfield. Kami cuba bangkit di Stamford Bridge tetapi apakan daya. Kami cuma mampu seri 4-4 lalu tewas secara aggregat 5-7.

Tapi aku tetap bangga ngan performance dorang, eventhough disappointed sket dgn defensive errors yg mana bagi aku tidak patut berlaku, because it proof too costly. But, we just fight right to the end. What else could i ask for. We bow down and out in heroics display.

"Miracle does not always favor us." Maybe...

Come on you Reds ~~ YNWA!!!

0 comments: